STIRI

DOING BUSINESS WITH ROMANIANS – LOCAL FLAVOURS and GLOBAL TRENDS
March 18, 2016
Mastermind Communications presents yet another training for the expats community in Romania, this time on doing business with Romanians, addressed to foreign managers operating on Romanian market in the field of direct services to customers as well as business-to-business.

NEW AGE SERVICES - Cât de multă tehnologie în servirea clienţilor
March 17, 2016
Mastermind Communications anunţă organizarea conferinţei ”NEW AGE SERVICES – Cât de multă tehnologie în servirea clienţilor?”, ce va avea loc pe 11 mai 2016 la Hotel Marshal Garden Bucureşti.

DEGUSTARE DE COMUNICARE
June 25, 2013
Clubul Vinului - MASTERWINE vă invită la seminarul interactiv DEGUSTARE DE COMUNICARE, ce va avea loc pe 26 septembrie, de la ora 17:00, la Hotel Marshal Garden, pentru a discuta despre o temă foarte interesantă: CUM NE ÎNŢELEGEM BĂRBAŢII CU FEMEILE.

CURS DE ETICHETĂ ŞI PROTOCOL ÎN BUSINESS - Ediţia a 4-a
June 25, 2013
Mastermind Communications anunţă a 4-a ediţie a cursului de ETICHETĂ ŞI PROTOCOL ÎN BUSINESS în sistem public pe data de 17-18 septembrie 2013 în Bucureşti. Cursul defineşte tendinţele moderne de etichetă în business şi identifică legăturile dintre principiile etichetei şi mediul de afaceri.

ÎNVAŢĂ SĂ VORBEŞTI ŞI SĂ PREZINŢI ÎN PUBLIC - Ediţia a V-a
June 25, 2013
Mastermind Communications organizează a cincea ediţie a Cursului de Vorbire şi Prezentare în Public pe 9-10 iulie la Bucureşti. Cel mai de succes training open revine cu noi exemple şi exerciţii interesante.

+ Toate Stirile

Mastermind Communications SRL

VIZIUNEA NOASTRĂ
Să devenim lideri în consultanța pe termen lung în Customer Service și Comunicare pe piața românească

MISIUNEA NOASTRĂ
În era comunicării, ne preocupă succesul companiilor şi al indivizilor
Oferim soluţii inovatoare pentru comunicarea integrată
Oferim sprijin companiilor în dezvoltarea strategiilor de Comunicare şi Managementul Experienţelor Clienţilor pentru a deveni cu adevărat performante şi eficiente
Sprijinim clienții noștri prin serviciile de Audit de Comunicare pentru a-și crea avantaje competitive în fața concurenței
Suntem devotaţi parteneriatelor pe termen lung
 
VALORILE NOASTRE
Comunicare inovativă, Pro-activitate, Flexibilitate, Seriozitate

OFERTA NOASTRĂ
1. Strategii și implementare servicii de Relații Publice
2. Strategii și implementare servicii Customer Experience Management (incluzând servicii de tip client misterios, Focus-grupuri & brainstorming)
3. Promovare pe Internet
4. Audit de Comunicare și Audit în Customer Experience Management
5. Gestiunea relațiilor cu presa
6. Organizarea de evenimente
7. Training & Seminarii
8. Team Building

ECHIPA NOASTRA