STIRI

DOING BUSINESS WITH ROMANIANS – LOCAL FLAVOURS and GLOBAL TRENDS
March 18, 2016
Mastermind Communications presents yet another training for the expats community in Romania, this time on doing business with Romanians, addressed to foreign managers operating on Romanian market in the field of direct services to customers as well as business-to-business.

NEW AGE SERVICES - Cât de multă tehnologie în servirea clienţilor
March 17, 2016
Mastermind Communications anunţă organizarea conferinţei ”NEW AGE SERVICES – Cât de multă tehnologie în servirea clienţilor?”, ce va avea loc pe 11 mai 2016 la Hotel Marshal Garden Bucureşti.

DEGUSTARE DE COMUNICARE
June 25, 2013
Clubul Vinului - MASTERWINE vă invită la seminarul interactiv DEGUSTARE DE COMUNICARE, ce va avea loc pe 26 septembrie, de la ora 17:00, la Hotel Marshal Garden, pentru a discuta despre o temă foarte interesantă: CUM NE ÎNŢELEGEM BĂRBAŢII CU FEMEILE.

CURS DE ETICHETĂ ŞI PROTOCOL ÎN BUSINESS - Ediţia a 4-a
June 25, 2013
Mastermind Communications anunţă a 4-a ediţie a cursului de ETICHETĂ ŞI PROTOCOL ÎN BUSINESS în sistem public pe data de 17-18 septembrie 2013 în Bucureşti. Cursul defineşte tendinţele moderne de etichetă în business şi identifică legăturile dintre principiile etichetei şi mediul de afaceri.

ÎNVAŢĂ SĂ VORBEŞTI ŞI SĂ PREZINŢI ÎN PUBLIC - Ediţia a V-a
June 25, 2013
Mastermind Communications organizează a cincea ediţie a Cursului de Vorbire şi Prezentare în Public pe 9-10 iulie la Bucureşti. Cel mai de succes training open revine cu noi exemple şi exerciţii interesante.

+ Toate Stirile

Relații Publice - Strategii, Implementare şi Audit

STRATEGII DE RELAȚII PUBLICE

DE CE E NEVOIE DE O STRATEGIE DE PR?

Pentru că:

  • Comunicarea eficientă este foarte importantă pentru succesul personal sau al afacerii. Intr-adevăr este imposibil să nu comunicăm, dar maniera în care ne promovăm avantajele competitive face toată diferența
  • Procesul de comunicare presupune existența unei strategii bazată pe obiective clare pentru a răspunde unor întrebări precum: ce ne propunem cu afacerea noastră, când, de ce, cu cine o punem în practică și cum?
  • Strategia de PR include atât comunicarea internă cât și cea externă, bazându-se pe cele mai importante trăsături ale afacerii: integritatea și eficiența
  • Rezultatele trebuie măsurate, politicile de comunicare trebuie evaluate, îmbunătățite sau reinventate.

NOI VĂ CĂLĂUZIM PAȘII PRIN TOATE ACESTE PROCESE

 

AUDITUL ÎN COMUNICARE

Este comunicarea principala cauză a eșecurilor unor proiecte și a disfuncționalităților interne în companie?

DE CE E NEVOIE DE UN AUDIT ÎN COMUNICARE?

Pentru că:

  • Trebuie să diagnosticăm situațiile, să prevenim accidentele ori crizele și să îmbunătățim fluxurile de comunicare internă și externă
  • Avem nevoie de proceduri clare și procese structurate pentru a îmbunătăți comunicarea în interiorul și în afara companiei
  • Imbunătățirea comunicării este un proces continuu
  • Trebuie să măsurăm rezultatele strategiei noastre de comunicare 

NOI SUNTEM CONFIDENTUL DUMNEAVOASTRĂ EXPERIMENTAT ÎN ACEST PROIECT

 

EVENIMENTE PENTRU MASS-MEDIA

DE CE E NEVOIE DE EVENIMENTE MEDIA?

Pentru că:

  • După recomandările primite de la prieteni sau cunoscuți, este cel mai credibil canal de comunicare
  • Mass-media sunt pe locul trei între cele mai credibile surse de încredere în România, după Armată și Biserică, conform sondajelor de opinie
  • Ne ajută să transmitem mesajul corect către o audiență de masă ce reprezintă interese generale sau de grup
  • Marea majoritate a oamenilor selectează informațiile necesare din presă

CUNOSCĂTORUL MASS-MEDIA LA NEVOIE SE CUNOAȘTE

 

ORGANIZAREA DE EVENIMENTE

DE CE E NEVOIE DE EVENIMENTE DE AFACERI?

Pentru că:

  • Reprezintă cea mai directă și persuasivă metodă de promovare a afacerii
  • Pot atrage publicul potrivit pentru scopul potrivit
  • Pot aduce câștiguri valoroase, raportate la sumele investite

NOI SUNTEM CREATORII EVENIMENTELOR DUMNEAVOASTRĂ