Customer Experience - Strategii, Implementare şi Audit
STRATEGII DE MANAGEMENT AL EXPERIENȚELOR CLIENȚILOR
De ce au nevoie clienții dumneavoastră de experiențe memorabile?
DE CE ESTE NEVOIE DE O STRATEGIE DE MANAGEMENT A EXPERIENȚELOR CLIENȚILOR?
Pentru că:
- Clientul este cel mai important aspect al afacerii noastre. Nicio companie nu poate exista fără clienţii săi, mai mult decât atât nicio companie nu poate funcţiona fără a-şi face clienţii fericiţi. Impărtăşiţi aceleaşi principii?
- Servirea excelentă a clienţilor este dovada unei conduceri excelente a afacerii
- Doar companiile care creează experienţe memorabile pentru proprii clienţi, pot fi considerate cu adevărat deosebite. De ce ar trebui să vă preocupe fericirea clienţilor dumneavoastră? Deoarece aşteptările lor nu rămân mereu aceleaşi….
- Rezultatele trebuie măsurate, politicile pentru clienţi trebuie evaluate, îmbunătățite sau reinventate.
NOI VĂ CĂLĂUZIM PAȘII PRIN ACEST TEREN
AUDITUL ÎN MANAGEMENTUL EXPERIENȚELOR CLIENȚILOR
Sunt clienții principala dumneavoastră preocupare în afaceri?
DE CE ESTE NEVOIE DE UN AUDIT ÎN MANAGEMENTUL EXPERIENȚELOR CLIENȚILOR?
Pentru că:
- Trebuie să verificăm constant politicile de servire a clienților pentru a dezvolta aptitudinile oamenilor noștri, sistemele și instrumentele necesare unui serviciu excelent
- Este nevoie de proceduri clare și structurate pentru a realiza o comunicare funcțională cu cel mai important partener al afacerii noastre – Clientul
- Îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, pentru a livra experiențe memorabile, este un proces continuu
- Trebuie să măsurăm rezultatele strategiei noastre de servire a clienților
NOI SUNTEM PARTENERUL DUMNEAVOASTRĂ EXPERIMENTAT IN ACEST PROIECT