PROGRAMUL CSBS - CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI
				
				May 9, 2013
				CSBS - Customer Service Business Safari este un program similar unui mini-MBA, oferit de Mastermind Communications, ce se adresează patronilor de IMM-uri, directorilor și specialiștilor români care vor să aplice Programe de Servire Excelentă a Clienţilor, pentru fidelizarea acestora.
				

			
			 Programul se desfăşoară pe durata a 7 zile, dintre  care 2 zile de pregătire teoretică, în care vor fi descrise tehnici şi  modalităţi de Customer Experience Management în cadrul cursului susținut  de trainerul Mihai Mătieș, şi 5 zile de practică, în care participanţii  la proiect vizitează o serie de companii şi instituţii pentru a vedea  cum aplică acestea efectiv noţiunile de Customer Service, întâlnindu-se  acolo cu Directorii Executivi și specialiștii de profil.
 
 La finalul turului va fi organizată o sesiune de concluzii şi o  festivitate de închidere, la care vor fi înmânate şi Diplomele de  Participare pentru cei aproximativ 20-25 de manageri selectați pentru  program.
 
 Participanții la proiect pot fi patroni, directori executivi sau  manageri din sectorul IMM și al companiilor interesate să ofere politici  structurate pentru servicii excelente adresate clienților retail sau  B2B. Specialiștii din domeniile marketing, vânzări, client-service,  comercial sau Quality Management sunt bineveniți în acest program.
 
 Beneficiile participării în programul CSBS includ familiarizarea cu  unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din România, suportul  de curs respectiv, dar mai ales partea practică în care cursanții vor  participa la SAFARIUL vizitării unor companii sau instituții emblemă  pentru mediul de afaceri din România, ai căror specialiști vor împărtăși  din secretele fidelizării clienților. 
 
 Reprezentanţii sponsorilor vor susţine prezentări în faţa grupurilor de  participanţi, oferindu-le astfel produse, servicii, experienţă şi  expertiză în domeniu Customer Service, dar și punctând atuurile proprii  în servirea și fidelizarea clienților. Aceste prezentări se vor organiza  la sediul sponsorului și pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi  selectați pe baza unui istoric pozitiv în a crea experiențe memorabile  pozitive pentru proprii clienți și a dezvolta programe eficiente de  loializare a clienților.
 
 Pentru detalii privind condițiile, costurile și formularele de înscriere vă rugăm contactați:
 
 Cristina Tivers - Coordonator Proiect, Reprezentant Marketing și PR
 Email. ctivers@mastermindcom.ro 
 Tel./Fax. 021-4230702
 
 Lavinia Andronache - Reprezentant Vânzări
 landronache@mastermindcom.ro 
 Tel. 0371-390986



