PROGRAMUL CSBS - CUSTOMER SERVICE BUSINESS SAFARI
May 9, 2013
CSBS - Customer Service Business Safari este un program similar unui mini-MBA, oferit de Mastermind Communications, ce se adresează patronilor de IMM-uri, directorilor și specialiștilor români care vor să aplice Programe de Servire Excelentă a Clienţilor, pentru fidelizarea acestora.
Programul se desfăşoară pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregătire teoretică, în care vor fi descrise tehnici şi modalităţi de Customer Experience Management în cadrul cursului susținut de trainerul Mihai Mătieș, şi 5 zile de practică, în care participanţii la proiect vizitează o serie de companii şi instituţii pentru a vedea cum aplică acestea efectiv noţiunile de Customer Service, întâlnindu-se acolo cu Directorii Executivi și specialiștii de profil.
La finalul turului va fi organizată o sesiune de concluzii şi o festivitate de închidere, la care vor fi înmânate şi Diplomele de Participare pentru cei aproximativ 20-25 de manageri selectați pentru program.
Participanții la proiect pot fi patroni, directori executivi sau manageri din sectorul IMM și al companiilor interesate să ofere politici structurate pentru servicii excelente adresate clienților retail sau B2B. Specialiștii din domeniile marketing, vânzări, client-service, comercial sau Quality Management sunt bineveniți în acest program.
Beneficiile participării în programul CSBS includ familiarizarea cu unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din România, suportul de curs respectiv, dar mai ales partea practică în care cursanții vor participa la SAFARIUL vizitării unor companii sau instituții emblemă pentru mediul de afaceri din România, ai căror specialiști vor împărtăși din secretele fidelizării clienților.
Reprezentanţii sponsorilor vor susţine prezentări în faţa grupurilor de participanţi, oferindu-le astfel produse, servicii, experienţă şi expertiză în domeniu Customer Service, dar și punctând atuurile proprii în servirea și fidelizarea clienților. Aceste prezentări se vor organiza la sediul sponsorului și pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi selectați pe baza unui istoric pozitiv în a crea experiențe memorabile pozitive pentru proprii clienți și a dezvolta programe eficiente de loializare a clienților.
Pentru detalii privind condițiile, costurile și formularele de înscriere vă rugăm contactați:
Cristina Tivers - Coordonator Proiect, Reprezentant Marketing și PR
Email. ctivers@mastermindcom.ro
Tel./Fax. 021-4230702
Lavinia Andronache - Reprezentant Vânzări
landronache@mastermindcom.ro
Tel. 0371-390986